1402-12-27 09:03
405
0
89208
فرمانده سپاه گرگان:

رمضان ماه رهایی از فرش و پیوند با عرش است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس و خودسازی است، گفت: رمضان ماه رهایی از فرش و پیوند با عرش الهی است.

محمود علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: رمضان دانشگاه انسان‌سازی است باید نفس خودمان را در این ماه پربرکت و سراسر نور تزکیه کنیم و روح خود را با تلاوت قرآن جلا دهیم.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه مهمانی خداست، تصریح کرد: خداوند متعال در این ماه عظیم‌الشأن برکت خود را بر همگان نازل کرد تا از این فرصت استثنایی به بهترین نحو بهره ببریم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان به داستان حضرت موسی «ع» اشاره کرد و افزود: خداوند متعال چهار نصیحت به حضرت موسی «ع» کرد که نخستین آن این بود تا زمانی که عیب داری به دنبال عیب دیگران مباش دوم تا یقین پیدا نکردی گنج‌های خدا تمام نشده غصه روزی دنیا را نخور؛ که باید این موارد را درس زندگی خودمان قرار دهیم.

علیخانی ابراز کرد: سومین نصیحتی که خداوند به حضرت موسی «ع» کرد این بود تا وقتی یقین پیدا نکردی شیطان مرده است از مکر و حیله شیطان ایمن نباش و چهارم تا زمانی که باور داری خداوند حی و ناظر است غصه پشتیبان را نخور.

وی از برپایی افطاری ساده در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان بنا داریم ۶ هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز و غیرمتمرکز بین نیازمندان و محرومان در سطح شهرستان گرگان توزیع کنیم.  

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدا در ۲۱ نقطه شهرستان گرگان مراسم برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام دههٔ فاطمیه در۲۱ نقطه گرگان مراسم بزرگداشت شهید را در سطح شهرستان گرگان برگزار کردیم.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.